Tuesday, April 6, 2010

terlalu.com



__________________________________

abis pulang kerja, seperti biasa, ngecek imel dari supplier baju..
udah gitu, cek ol shop..
sambilan ngedit foto _____________________________

pas ngecek imel, dapet berita buruk, baju bakalan telat nyampe indo

oh God, kenapa arus telat terus

udah gitu, ada customer yang kaga sopan lagi :(
kemaren** mesen baju,, en dia salah mesen ama gue..
udah tentu donks kaga bisa diganti, kan emang udah rulenya begitu..
kalo udah transfer DP nya, ga bisa ganti lagi *apalagi ini bukan salah gue*
eh dia nya nyolot en ngambeg ama gue ( sms kaga mo dibalas )

ya ampun...
pikir** pengen nyenengin customer, ya uda deh, gue pesen baju dia, en code yg salah ini buat gue make aja *antara alasan dan alibi :mrgreen: *
itung** buat surprise deh..

nah, ari ini dia sms gue, nanyain bajunya, dengan nada yang masi NYOLOT. kaga sopan!! :evil:
yo wis gue bilang, kalo tgl besok dijanjiin dikirim dari supplier, en sekalian gue bilang, baju yg dia MAU pesen kemaren udah gue pesenin, en yang SALAH gue jadiin redi stok aja..

tapi dia kaga bilang ngucapin apa** tentang itu / thanks buat gue T_T
naseb dah..

bukan ngarep thanksnya bo, tapi kok jawabnya itu loh T_T

laen kali be aware ama orang yang kaga sopan kayak gini T_T

No comments:

Post a Comment